Samsung Galaxy S5 w serwisie Samsunga – dzień 1 😉
Czas przetestować Serwis Samsunga, czy rzeczywiście, jak piszą internauci na forach, Samsung zwala winę na użytkownika, że zalał telefon, czy też ufa klientom, że zalanie nie nastąpiło z winy użytkownika.
Ja wierzę, że Samsung dba o swój wizerunek i każdego swojego klienta, który wydał sporo kasy na swój telefon, a że chciał przetestować coś, do czego został stworzony, to raczej bardzo dokładnie sprawdził zaczepy i klapkę, szczególnie, że za każdym razem smartfon komunikatem na pół ekranu informuje o zamknięciu klapki, gdy odpinamy kabel ładowania, to samo, gdy telefon otwieramy by np. wsadzić kartę pamięci, to potem informuje, gdzie trzeba docisnąć.
Nonsensem byłoby, gdyby zakładać, że użytkownik jest tępym tumanem, który kupuje s5 wodoszczelną i nie rozumie komunikatów o dokladnym zamknięciu, z resztą, źle zamknięty wyglądałby co najmniej dziwnie i od razu byłoby widać, że coś jest nie tak.
Ok – dziś pierwszy dzień testu serwisu samsunga, komentujcie i subskrybujcie kanał, sprawdzimy czas realizacji i efekt końcowy.
O dalszych losach będę informował na kanale, obserwujcie 🙂